Radiatoru skalošana.
Radiatora aizsprostojums ir viens no biežākajiem salona sildītāja sliktās darbības iemesliem. Visbiežāk tas notiek sliktas kvalitātes dzesēšanas šķidruma dēļ, sajaucot divus dažādus antifrīzu sastāvu vai ūdens lietošanu.
Kopējais procedūras laiks var būt līdz 3 stundām. Viss ir atkarīgs cik stipri ir aizsērējis radiators.
Uzsākot skalošanas, mazgāšanas procedūru tiek nomērīta temperatūra pirms un pēc procedūras.
Kā saprast, ka problēma ir salona apsildes radiatoru?
Pārbaudīt, vai radiators ir patiešām aizsērējis, ir diezgan vienkārši. Jums jāatrod divas plānas caurules, kas dodas uz salonu caur motora nodalījuma sadalīšanu, un jājūt tās. Ja viens no tiem ir karsts un otrais ir tik tikko silts vai auksts, tad tas ir aizsprostojums.
Dažos gadījumos no sildītāja pūtīs auksts gaiss, pat ja abas caurules ir karstas. Tas var norādīt uz sekojošo: iekšpusē viss tiek aizsērēts tik daudz, ka apsildāmā antifrīzs nonāk radiatora tvertnē un, apejot šūnveida, tūlīt to atstāj, nav laika siltuma piešķiršanai.
Kā atgūt siltumu salonā?
Standarta risinājums šai problēmai ir radiatora nomaiņa ar jaunu. Tas ir tas, kas tiks ieteikts autoservisā. Šeit jums būs kārtīgi jāapdoma, jo darba izmaksas ir krietni lielākas par jaunā radiatora cenu. Salona radiatora maiņa var izmaksāt 200-450 eiro. Mūsdienu automašīnās ir ļoti grūti nokļūt līdz radiatoram: jums ir jānoņem viss priekšējais informācijas panelis, atskrūvē gaisa kondicionēšanas caurules un pēc tam to visu salikt akurāti atpakaļ, lai nepazūd gan vizuālais izskats gan arī, lai visi rīki darbotos.
Otrais variants ir skalošana tieši uz automašīnas. Šajā gadījumā viss ir daudz vieglāk, un nekas nav jānoņem. Pietiekami tikai atvienotu caurules, kas iet uz sildītāju, savienojiet sūkni ar šļūtenēm un caur radiatoru padzīt skalošanas šķīdumu.
Otrai variants ir tiešām vienkāršāks, ka arī izmantojot profesionālu skalošanas iekārtu, kas pados skalošanas šķidrumu ar spiedienu un vajadzīgajā temperatūra iespējams noteikt precīzu diagnostiku, vai vaina ir tiešam radiatorā.